Hej från publiken

Jo, det hade ju varit lite roligare att få skriva en race report såhär dags. Men jag kikar in här med lite bilder från dagen istället. Jag drog med mig kameran och fotade alla andra som sprang och cyklade idag. Det kliade en del i kroppen, men beslutet var redan taget (och rätt! för jag snorar för mycket fortfarande). En fin förmiddag med lite skiftande väder, vilket blir lite svårfotat för en amatör som mig. Solsken och sol i moln. Bestäm dig!

Det blev bilder ändå! Hela albumet ligger på loppets Facebooksida om ni vill in och kika.

Här kommer ett gäng bilder från dagen. Många imponerande prestationer. Inte minst från vinnaren av standarddistansen som vann med åtta minuter och kutade som en galning. Alltså, hur går det ens till? Eller till exempel Amanda som vann tjejernas klass och cyklade landsvägscykel för första gången igår.. Hur grym?





  

5 comments

Kommentera

