Resultat Triathlon

Hörrni. Det var ju en jäkla tur att jag valde att starta idag ändå. För alltså… JAG VANN!!!!

Jag vet, det är jättesjukt. Jag fattar inte heller hur det gick till riktigt. Men kroppen bara körde, och jag hängde på. Simningen flöt på, cyklingen skedde i den sjukaste motvinden någonsin och jag trampade på för glatta livet, och löpningen på slutet gick precis så som jag haft på känn att den skulle göra.

Så, jag sprang först in i mål, på ganska pigga ben ändå. Eller ja, det var lite trögt på slutet, så pigga är ju verkligen fel ord. Men om löpningen varit några kilometer längre hade det nog inte varit några problem med att orka. Så kändes det!

Och Jonatan hann fram till tävlingen för att heja, efter att ha cyklat Vätternrundan hela natten. Han kom i mål vid 5.30 imorse och cyklade på 9h och 45 minuter. Gissa om han sover gott nu efter att ha dygnat rejält? ❤

Ja, ni märker kanske att jag är alldeles för svampig för att skriva Race Report, vi sparar det till imorgon. Nu ska jag lägga mig på soffan och käka kexchoklad, och ikväll åker vi hem till mina föräldrar och firar en riktigt bra dag. Ska liksom försöka ta in detta bara..

 

12 comments

Kommentera

