Vandraren!

Hej!

Om någon mot förmodan skulle sakna mig här på bloggen, och som inte följer mig på insta (@covetous) och därmed vet vad jag gör, så är jag lite off pga att jag är ute på fjället och vandrar. En natt i tält avklarad – två kvar. Hårt och jävligt för en mjukis som jag, men samtidigt jävligt underbart. Det är lite sport över att försöka gnälla så lite som möjligt. Försöka vara här och nu och inte tänka på samma gamla vardagsgrejs som alltid annars. Kroppen traskar på, men idag är den faktiskt lite trött. 

Igår gick vi från Ramundberget till Fältjägaren, och idag har vi gått vidare till Helags där vi är nu. Här fanns en stor värmestuga med wifi, så här sitter jag nu och tuggar lakrits. Mmm!

4 comments

Kommentera

