Oflytet

Alltså. Det verkar som att det finns högre makter som verkligen inte vill att jag ska få springa lopp. Eller är det såhär jag får betala tillbaka för inledningen på sommaren som gick så himla bra?
Igår började det kännas konstigt i halsen. Den där torra känslan precis som om man är törstig.
Men hur mycket vatten jag än klunkade så försvann det inte. Sen tog det inte många timmar innan halsontet gjort entré.

Jahapp. Kul.

Redan igår kväll sprejade jag coldzyme på ett panikartat sätt. Jag sov tio timmar inatt, och sedan jag vaknade imorse har jag pregat allt som går att prega (alltså PREGA. Kanske det mest skånska ordet? haha.) Ipren, coldzyme, te med extra ingefära och raklång på soffan. Halsen känns redan bättre, men den är ju absolut inte duglig att springa med. Den har en halv torsdag, en hel fredag och två hela nätter på sig att bli bra..

Håll ett gäng tummar för mig. Jag skiter i om jag är supersjuk nästa vecka, bara jag kan springa på lördag. Pallar inte stå och TITTA PÅ när andra springer för TREDJE gången på fyra veckor.

14 thoughts on “Oflytet

Kommentera

