Torsdagstankar

Högt och lågt. Löpning och icke-löpning. Löparlivet och det andra livet. Lösryckta tankar en torsdag alltså:

  • Startgrupperna för Göteborgsvarvet har kommit ut och jag hamnade i grupp 12 detta år. Egentligen är det ju skit i vilket, men ju tidigare start ju mer tid har jag till återhämtning (läs frossa, eventuella spyor, skrikduschar pga skavsår osv) innan vi på kvällen drar till ett bra hamburgerhak och njuter av 21,1km i benen.
  • Vi är i full gång med planering av vårt bröllop i augusti. Det har gått så himla smidigt med allt hittills, och det har varit och är så himla kul. Inbjudningskorten har nu landat i brevlådorna hos gästerna och om några veckor så får jag hämta ut min utprovade klänning. iiiih!
  • Glöm det där jag sa om allergitabletterna förresten. Dem gör mig trött och konstig. Funderar på att skita i att ta dem nu några dagar framöver och se vad som händer. Hellre snuvig än överjävligt trött..
  • Anna skrev ett intressant inlägg om att jobba med träning vs inte jobba med träning. Jag kände igen mig mycket i hennes resonemang. Det är något jag funderar mycket på men aldrig skriver om. Kanske ska göra ett undantag?
  • Idag tänker jag ge mig ut i skogen och köra lite löpskolning och stegringslopp. Röra på benen och känna på känslan inför helgen. Knata ett par små kilometer i lagom tempo. Och i huvudet spika kvällens upplägg för Löpargruppen!

Vad har ni för torsdagstankar?


– På tal om bröllopsklänning liksom!

6 comments

  1. Min torsdagstanke apropå brudklänningarna är att du måste välja en som tål att tränas kettlebell, orientera och cykla mountainbike i. Så du kan ha en lika fin bröllopsdagstradition som jag framöver. Vore synd om den bara blev hängande i garderoben liksom 😀

    Gilla

  2. Asså maj gaad va vacker brud😍 Ska bli kul att se vilken klänning det blev till slut…men först njuta av sommaren☀️☀️☀️

    Gilla

Kommentera

